איזה סוג מברשת אלקטרונית כדאי לקנות? | השתלת שיניים ביום אחד - קפלאוי מדיקל

איזה סוג מברשת אלקטרונית כדאי לקנות?

החלטתם לנסות לעבור למברשת חשמלית אך אתם לא מכירים את העולם החדש המוצע לכם במדפי הפארם השונים? התנסתם במברשת חשמלית, ראיתם כי טוב, והחלטתם שאתם רוצים להשתדרג? לא משנה מאיזה סיבה אתם מחפשים מברשת חשמלית, הנה כמה דברים שיסייעו לכם לבחור את המברשת החשמלית המושלמת עבורכם:

אם אתם לא בטוחים כמה זמן צריך לצחצח שיניים

אם אתם שייכים לאותם אלה שלא בטוחים בדיוק כמה זמן צריך להקדיש לצחצוח השיניים או כיצד לעשות זאת – מברשת חשמלית המצוידת בטיימר אלקטרוני תסייע לכם לצחצח שיניים כמו שצריך. הטיימר מכוון כך שאחרי 30 שניות הוא מצפצף, וכך אתם יכולים לדעת שהגיע הזמן לעבור לחלק הבא של השיניים. אם תרצו, ניתן לכוון את הטיימר לפרקי זמן נוספים (עד 2 דקות).

אם עברתם השתלות שיניים, שיקום הפה או אם יש לכם שיניים רגישות

בין אם אתם סובלים משיניים רגישות ומדלקות חניכיים, בין אם עברתם השתלות שיניים ובין אם סיימתם טיפול של שיקום הפה – מברשת שיניים חשמלית המורכבת כולה מזיפי סיליקון תהיה מושלמת עבורכם. המברשת מהסוג הזה מאפשרת לנקות ביסודיות את השיניים מבלי להכאיב בתהליך ומשלבת רכות עם יסודיות.

אם אתם רגישים לרעש

מברשות שיניים חשמליות רבות מנקות את השיניים ביסודיות – אך בדרך עושות לא מעט רעש. המנוע שבעזרתו מסתובבת המברשת מרעיש לעתים קרובות ועבור אנשים הרגישים לרעש – הדבר עשוי להיות בלתי נסבל. אין סיבה לזנוח את השימוש במברשת שיניים חשמלית בשל כך, אלא פשוט ניתן לחפש ברשתות השונות מברשות שיניים חשמליות מופחתות רעש. כך תוכלו ליהנות מצחצוח שקט יותר, ויסודי בדיוק באותה המידה.

אם אתם נוסעים לעיתים קרובות

אם אתם מבלים לא מעט זמן בדרכים, בנסיעות ובטיסות, וודאי תשמחו לשמוע שאין צורך לסחוב איתכם בתיק הנסיעות מברשת שיניים חשמלית מגושמת וגדולה. כיום ישנן מברשות שיניים המותאמות לגודל כיס, קומפקטיות וחזקות באותה המידה, שיכולות להיכנס אל התיק שלכם ולאפשר נשיאה נוחה. בנוסף, ישנן מברשות שיניים שהחיבור שלהן לעמדת הטעינה לא נעשה באמצעות שקע חשמלי אלא מאפשר גם כניסת USB, כך שאם תרצו להטעין את המברשת במהלך הנסיעה – תוכלו לעשות זאת בקלות, מכל מקום בו תהיו (מאחר ומדובר בכניסה אוניברסלית).

אם המברשת מיועדת לילדים

אין אטרקציה גדולה יותר לילדים מאשר צחצוח השיניים במברשת חשמלית. יחד עם זאת, הקפידו לבחור מברשת המותאמת לילדים – בגודל קטן יותר, עם מספר סיבובים נמוך יותר, מהירות קטנה יותר וסיבים המותאמים לחניכיים ולשיניים העדינות של הילדים. בנוסף, תוכלו ליהנות (זאת אומרת – הילדים יוכלו ליהנות…) ממגוון רחב של עיצובים לבחירתכם, מה שיהפוך את מלאכת הצחצוח לכיפית עוד יותר.

אם החלטתם לעבור לצחצוח שיניים במברשת חשמלית – נסו להתאים אותה כמה שיותר לצרכים שלכם.

 

 

hayde

 
שינוי גודל גופנים
ניגודיות