השתלות שיניים ברחובות | השתלת שיניים ביום אחד - קפלאוי מדיקל
banner-rehovot

מרפאת ד"ר קפלאוי עוסקת בהשתלות שיניים למחוסרי עצם תוך שימוש בגישות זעיר פולשניות ללא הרמות סינוס וללא השתלות עצם מורכבות.

למרפאה נסיון רב בהשתלות שיניים ביום אחד, השתלות שיניים למחוסרי עצם, השתלות שיניים לחולים כרוניים (סכרתיים, אוסטאופורוטים וחולי לב)

ד"ר קפלאוי, בעל ניסיון של 30 שנה, העניק פתרונות ושיפר את איכות חייהם של אלפי מטופלים מחוסרי שיניים, מקפיד להציג את ניסיונו העשיר בהרצאות ובכנסים, מדריך רופאים בארץ ובעולם לשיקום מטופלים בשיטת זו ומשמש כיועץ לחברות שתלים.

עתה, בשל פניות מרובות של מטופלים מאזור רחובות /ראשון לציון ונס ציונה הקמנו מערך שיתוף פעולה עם ד"ר גבריאל יואל ותוכלו להיפגש עם ד"ר קפלאוי לפגישת ייעוץ מקיפה במרפאה ברחובות.

yoel-rehovot

אודות ד"ר גבריאל יואל

ד"ר גבריאל יואל, דוקטור לרפואת שיניים, נולד וגדל באטלנטה, ג'ורג'יה. הוא סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת קייס ווסטרן בקליבלנד, אוהיו, שם קיבל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD). לאחר לימודי רפואת שיניים, סיים ד"ר יואל התמחות כללית במרכז הרפואי סנט וינסנט, שם קיבל תעודה ברפואת שיניים כללית לאחר התואר.
ד"ר יואל החל את דרכו בעבודה ברפואת שיניים תאגידית באוהיו. בשנת 2014 הוא ואשתו וילדיו עלו לארץ ישראל, שם פתח מרפאה פרטית, American Smile, ברחובות. ד"ר יואל עובד כרופא שיניים כללי, עם דגש על רפואת שיניים דיגיטלית ושתלים דנטליים.

kaplavi-rehovot

אודות ד"ר קפלאוי

בוגר בית הספר לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית– הדסה ירושלים בשנת 1983. בעל נסיון ניכר (מאז 1988) בכירורגיה ובשיקום של שתלים דנטאליים. חבר פעיל באיגודים מקצועיים להשתלות שיניים בארץ ובעולם. חבר הנהלה לשעבר של העמותה הישראלית להשתלות דנטאליות (2005-2009) מוכר ב- Diplomate בתחום ההשתלות הדנטאליות, מטעם הארגון העולמי של העוסקים בתחום ה- ICOI. ד"ר יוסי קפלאוי מחזיק בנסיון הרב ביותר בארץ בשיטת הטיפול הייחודית ONLY-ON-4/6, תוך שימוש בשתלים מוטים לצורך שיקום לסתות מחוסרות עצם בגישה זעיר פולשנית.

פגישות הייעוץ עם דר קפלאוי מתקיימות בתאריכים ייעודיים בלבד.


לתיאום פגישת ייעוץ מקיפה עם ד"ר קפלאוי במרפאה ברחובות כולל צילום סיטי / פנורמי ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם:


 
שינוי גודל גופנים
ניגודיות