השתלת שיניים בכל הפה | שיקום פה מלא - Kaplavi Medical

שיקום פה מלא – השתלות שיניים ללסת שלמה

גם אתם חולמים על שיניים קבועות ויפות וגם על תהליך מהיר במינימום סיכונים או כאב?

אתם יכולים להפסיק לחלום – שיטת שיקום הפה של מרפאת קפלאוי תשיג זאת עבורכם תוך 24 שעות!

שיקום הפה מהווה אתגר רציני ביותר עבור מטופלים שאיבדו את כל השיניים בלסת אחת, או אפילו בשתי הלסתות שלהם, בעיקר מאחר ותהליך שיקום פה מוצלח, פירושו הבאת פיו של המטופל לרמה הגבוהה ביותר של תפקוד ואסתטיקה. ולכן, ככל שהמטרה רחוקה יותר (כלומר, פיו של המטופל במצב גרוע יותר), כך, לכאורה, אמור להיות תהליך שיקום הפה מורכב ומאתגר יותר. ולמרות זאת, כיום, באמצעות שיטת הטיפול הייחודית Only On 4/6, המשמשת אותנו במרפאת Kaplavi Medical, תוכלו להיפטר מהתותבת (שלמה או חלקית), ולקבל שיניים קבועות, כבר 24 שעות לאחר הניתוח!

שיקום הפה בשיטת Only On 4/6

שיטת טיפול Only On 4/6 מהווה פריצת דרך, במיוחד בהשוואה לטיפולי שיקום הפה השכיחים האחרים, הכרוכים בהרמות סינוס ובהשתלות עצם מורכבות. שיקום הפה באמצעות הטיפול החדשני מפחית את הכאבים שחשים המטופלים, מקצר משמעותית את זמן הטיפול ומאפשר להשיג הצלחה גבוהה יותר בהשוואה לשיטות הטיפול האחרות. היתרון הבולט ביותר בגישה זו, הוא כי המטופלים יכולים להמשיך בשגרת החיים מייד לאחר ניתוח.

שיטת Only On 4/6 כבסיס לתהליכי שיקום הפה

שיטת Only On 4/6 מאפשרת שיקום פה גם למטופלים מחוסרי שיניים כליל, ע"י השתלת ארבעה שתלים בלבד בלסת התחתונה ושישה שתלים בלבד בלסת העליונה, והכל נעשה בטיפול אחד בודד ובהרדמה מקומית. במידה וישנן בפיו של המטופל שיניים הרוסות או רעועות, במהלך הטיפול תעקרנה כל השיניים הרעועות הנותרות והשתלים יוחדרו במיקומים המתוכננים. שתלים אלה משמשים כיסודות לשיניים הקבועות, ובטכניקה זו ניתן לייצב את כמותה של העצם בלסתות ולעצור את ספיגתה המתמשכת. למרות הטכנולוגיה המודרנית הרבה המשמשת אותנו לאורך התהליך – התוצאה הסופית נראית טבעית לחלוטין.

שיקום הפה לאחר Only On 4/6

שיטת Only On 4/6 מבוססת על החדרת שתלים דנטאליים בזווית קיצונית של עד 45 מעלות, תוך שימוש במערכות שתלים מהמתקדמות בעולם ובמערכת השיניים המתקדמת בעולם. שיטת טיפול זו מאפשרת גם למטופלים בעלי כמות עצם מועטה ולא מספקת באזורים האחוריים של הלסתות, לעבור תהליך שיקום הפה ולקבל שיניים קבועות, ללא הצורך בהשתלות עצם מורכבות והרמות סינוס. התוצאה הינה מערכת שיניים קבועה שאיננה נשלפת, הנראית אסתטית בדיוק כמו שיניים טבעיות. שיטת טיפול זו מתאימה ונותנת מענה גם למטופלים שאיבדו שיניים רק בצידו אחד של הפה וזקוקים להרמת סינוס (בלסת עליונה) או להגבהת רכס (בלסת תחתונה) ורוצים להימנע מפרוצדורות אלו, בשל סיבות שונות: כמו היותם טיפולים פולשניים וכואבים, המלווים בסיבוכים ובתופעות לוואי משמעותיות, אי התאמתם של הטיפולים לחולי לב, מטופלים סוכרתיים ולסובלים מאוסטיאופורוזיס ומחלות אחרות וכן הלאה.

יתרונותיהם של שיטת Only On 4/6 וטיפול שיקום הפה

  • לשיטה אחוזי הצלחה גבוהים יותר מהשתלות שיניים בשיטות אחרות.
  • בעת הטיפול, נמנע הצורך בהרמות סינוס ובהשתלות עצם מורכבות, אשר, כאמור, הינם טיפולים פולשניים המלווים בסיבוכים ותופעות לוואי משמעותיות, כואבים ואינם נוחים למטופלים.
  • הטיפול בשיטה זו נסבל למרבית הפציינטים ונמשך כ-2-3 שעות ללסת שלמה.
  • השיטה מתאימה גם לשיקום הפה של חולי לב, מטופלים סוכרתיים ולסובלים מאוסטיאופורוזיס, או מחלות אחרות (אשר אינם מתאימים להשתלות עצם מורכבות).
  • הטיפול העיקרי לשיקומו של הפה מושלם תוך יום (לא רק הפרוצדורה הכירורגית, אלא גם התקנת שיניים זמניות שאינן נשלפות). זאת, בניגוד לטכניקות המיושנות הכרוכות במספר רב של ניתוחים ואורכות כשנה עד שנתיים.
  • בסוף תהליך שיקום הפה, מקבל המטופל מערכת שיניים סופית מחרסינה, הנראית אסתטית ויפה בדיוק כמו שיניים טבעיות, אשר קלה לתחזוקה ולניקוי יום יומי.
  • עלות הטיפול פחותה, בהשוואה לטיפולים מקבילים אשר כרוכים בהשתלות עצם ובמספר רב יותר של שתלים.

השיטה, אשר פותחה לפני כעשור, מאפשרת לשקם לסת שלמה באמצעות 4-6 שתלים בלבד, בגישה זעיר-פולשנית ובמהירות. התוצאה היא שיניים חזקות, יפות ואסתטיות, אשר לא ניתן להבדיל בינן לבין שיניים טבעיות. מרפאת קפלאוי מחזיקה בניסיון הרב ביותר בארץ בשיקום הפה באמצעות שיטת הטיפול הייחודית Only On 4/6, ומאות המטופלים המרוצים שלנו יכולים להעיד על כך.

רוצה גם לחייך בפה מלא? צור איתנו קשר כבר עכשיו!

logos-implants

סוגי טיפולים

 
שינוי גודל גופנים
ניגודיות