השתלת שיניים ביום אחד | השתלות שיניים בהרדמה מלאה | שתלים ביום אחד - Kaplavi Medical

השתלת שיניים ביום אחד? רק בקפלאוי מדיקל

blog3

אחת משיטות ההשתלה במרפאת KAPLAVI הנה טכניקה חדשנית המציגה גישה מהפכנית בתחום השתלות שיניים

בשיטה זו ניתן לבצע שיקום שיניים למטופלים מחוסרי עצם באמצעות 6 שתלים ביום אחד בלבד ולהגיע לתוצאה של שיניים קבועות ויפות בטיפול אחד. שיטת טיפול של השתלת שיניים ביום אחד מהווה פריצת דרך בהשוואה לטיפולים השכיחים הכרוכים בהרמות סינוס ובהשתלות עצם מורכבות. שתלים ביום אחד יכולים להיות כטיפול ללסת שלמה או חלקית.

 שיקום פה מלא ביום אחד דורש ניסיון וטכניקה, ידע ואחריות. מרפאת KAPLAVI נמנית בין המרפאות בעלות הניסיון הרב ביותר בארץ בתחום ההשתלות הדנטליות, שתלים ביום אחד וכוללת יתרונות ניכרים נוספים:

  1. גישות זעיר פולשניות ומינימום ניתוחים.
  2. שיניים קבועות בסמוך להשתלת השיניים (במרבית המקרים).
  3. זמן החלמה קצר.
  4. השתלת שיניים ביום אחד – במחירים הוגנים.
  5. ניסיון עצום במקרים המורכבים ביותר.
  6. עבודת צוות של רופאים בעלי מוניטין.
  7. יכולת להיוועץ עם מטופלים שעברו השתלה דומה.
  8. אפשרויות מימון נוחות.
  9. אחריות בכתב מתוך בטחון באיכות הטיפולים.
  10. אפשרות לטיפול השתלת שיניים ביום אחד – בהרדמה מלאה.

אז מאיפה מתחילים ? איזו שיטה מתאימה לי

מרפאת קפלאוי הינה מרפאה מובילה בארץ ובעולם בתחום ההשתלות הדנטאליות ובפרוצדורת שתלים ביום אחד.

המרפאה ממוקמת במרכז הארץ, במיקום נוח, ומשרתת מטופלים מכל רחבי הארץ ומהעולם.

ד"ר יוסי קפלאוי מחלוצי השתלות השיניים בארץ ובעולם (מאז 1988), זכה להכרה כמוביל הדרך בארץ בתחום השתלות השיניים ושיקומי פה מורכבים, בגישות זעיר פולשניות, השתלות שיניים בהרדמה מלאה ללא הרמות סינוס וללא השתלות עצם מורכבות.

עם ניסיון של 24 שנים בתחום השתלת שיניים ביום אחד, כמות מטופלים עצומה, השתלות שיניים במחירים הוגנים, טיפולים מורכבים ומסובכים, הרצאות והצגת התוצאות בכנסים בארץ ובעולם, כל אלה הביאו לכך שמרפאת קפלאוי הפכה למובילה בתחום ההשתלות הדנטאליות.

שתלים ביום אחד – חדשנות וטכנולוגיה מתקדמת

במהלך העשור האחרון, צוות הרופאים במרפאת קפלאוי פיתח טכניקות, פרוטוקולים וצורות שיקום חדשניות ביניהם:

  • טיפולי השתלת שיניים ביום אחד
  • השתלות שיניים בהרדמה מלאה
  • שתלים ביום אחד בשיטת הטיפול Only-on-4/6 , הנחשבת כשיטת טיפול פורצת דרך בתחום השתלות השיניים במהלך 40 השנים האחרונות.

גישת טיפול זו מאפשרת למטופלים מחוסרי שיניים או עם שיניים הרוסות להשתחרר מהתותבות ומהשיניים ההרוסות ולזכות במערכת שיניים קבועה בסמוך להשתלות השיניים.

גם במקרים המורכבים ביותר של חוסר עצם הלסת והיכן שרופאים אחרים הרימו ידיים, ניתן להתקין מערכת שיניים קבועה הנתמכת על 4-6 שתלים בכל לסת, בגישת טיפול זעיר פולשנית וללא הרמות סינוס או השתלות עצם מורכבות במחירים נוחים.

גישת טיפול זו הוגדרה בספרות המקצועית כטכניקת טיפול מצוינת בעלת צפי הצלחה גבוה ביותר.

תכנית טיפול אישית להשתלת שיניים ביום אחד

בהגיעכם לפגישת הייעוץ במרפאת קפלאוי, תבדקו בדיקה קפדנית ומצבכם הרפואי יילקח בחשבון.

בדיקה ראשונית מקיפה הכוללת צילום פנורמי, בדיקת חלל הפה, מערכת הלעיסה, הרקמות הרכות ובכלל זה מראה הפנים והחיוך יאפשרו להעריך את בריאות הפה שלכם ולהחליט על תכנית הטיפול המתאימה ביותר לכם והאם ניתן לבצע השתלת שיניים ביום אחד.

כל תכנית טיפול לביצוע שתלים ביום אחד לוקחת בחשבון את מכלול הצרכים והציפיות של המטופל/ת, המצב הרפואי וגורמים נוספים במטרה להביא את המטופל/ת למצב רפואי מושלם של הפה מבחינה תפקודית ואסתטית.

סטנדרטים גבוהים של איכות ונוחות

מלבד המקצועיות והנוחות בהשתלת שיניים ביום אחד והשתלות שיניים בהרדמה מלאה, הניסיון ,ההצלחות ותהליך מתמשך של מחקר ופיתוח, מרפאת קפלאוי שואפת להגשים סטנדרטים גבוהים של שרות רפואי, ציוד חדשני ומתקדם, חדרי טיפול ונוחות למטופלים.

המרפאה ממוקמת במרכז הארץ עם נגישות נוחה מכל חלקי הארץ בתחבורה ציבורית ופרטית.

פריסה ארצית של רופאי KAPLAVI MEDICAL

במטרה לאפשר נגישות לשיטות הטיפול החדשניות של מרפאת קפלאוי כמו השתלות שיניים בהרדמה מלאה וכמובן השתלת שיניים ביום אחד לכלל האוכלוסייה בארץ, צוות הרופאים של KAPLAVI MEDICAL הכשיר ומכשיר רופאים ברחבי הארץ, לשיקום המטופלים (התקנת השיניים) בשיטת הטיפול שפותחה על ידי ד"ר יוסי קפלאוי.

KAPLAVI MEDICAL כוללת צוות רופאים מהטובים והמנוסים בישראל.

גישת העבודה שלהם בהנחיית ד"ר יוסי קפלאוי מבטיחה לכם טיפול מקצועי בבטיחות מירבית, ביצוע שתלים ביום אחד ברמה הגבוהה ביותר, עבודת צוות ותוצאות שלא ניתן להשיג באמצעות הגישות הפולשניות החלופיות הכרוכות בהרמות סינוס ובהשתלות עצם מורכבות.

לצוות הרופאים תכנית התרחבות החוזה שיתוף פעולה עם רופאים מהדרגה הראשונה ברחבי הארץ, החל מהשלב האבחנתי ותכנית הטיפול, ביצוע השתלת שיניים ביום אחד ע"י רופאי KAPLAVI MEDICAL, והמשך המעקב והתקנת השיניים ע"י הרופא/ה המשקמים הקרובים למקום מגוריכם.

אחריות בכתב 

בהתבסס על התוצאות המצויינות שהושגו לאורך שנים בטיפול בהשתלות שיניים והן בהשתלות שיניים ביום אחד ע"י צוות הרופאים במרפאת קפלאוי, ובהתבסס על איכות הטיפולים השיקומיים, לכל מטופל מוענקת בסיום הטיפול תעודת אחריות בכתב לטיפול השתלת שיניים שבוצע.

teaodat_achraiot

השתלת שיניים מחירים הוגנים ואפשרויות מימון נוחות.
עלות הטיפולים הנהוגה במרפאה אינה משקפת את הניסיון והמקצועיות של ד"ר יוסי קפלאוי, יחד עם זאת במטרה לאפשר את הטיפול הייחודי והאיכותי כמו השתלת שיניים ביום אחד או השתלות שיניים בהרדמה מלאה, לפלח אוכלוסייה רחב ככל הניתן הזקוק לסוג טיפול זה, רמת התמחיר להשתלת שיניים הנהוגה במרפאה הינה מבין הממוצעות הקיימות בתחום, ומשתווה למחירים הנהוגים במרפאות השיניים הציבוריות של חלק מקופות החולים.

המרפאה ערוכה לאתר עבורך את מסלול המימון הנוח לכם וזאת עד ל-60 תשלומים.

כי אנחנו כאן, בשבילכם.

 
שינוי גודל גופנים
ניגודיות