האפקטיביות של הלבנת שיניים | השתלת שיניים ביום אחד - קפלאוי מדיקל

האפקטיביות של הלבנת שיניים

כולנו רוצים שיניים לבנות, בוהקות וכאלה שכיף לחייך איתן. אנו משקיעים הון בטיפולי השיניים השונים ועושים הכל כדי להיראות במיטבנו – אך לעיתים שוכחים את הדבר הבסיסי מכל: כדי שהשיניים שלנו יראו טוב, מוטב להן להיות לבנות. לא צהובות, לא בז' דהוי – אלא לבן בוהק וזוהר. איך נגיע ללובן הבוהק הזה בבית? ועד כמה הוא אפקטיבי?

הלבנת שיניים ביתית – איך זה עובד?

כדי להבין מהו הטיפול היעיל ביותר עבורכם, מוטב שתבינו את ההבדלים בין המוצרים השונים ומהם החומרים הפעילים בהם.

אנשים רבים בוחרים לבצע הלבנת שיניים ביתית. בטרם תחלו בטיפול הביתי, חשוב שתדעו כי משחות שיניים להלבנה ביתית נועדו להסרת כתמים שטחיים מהשיניים, אבל לא יכולים לשנות את צבעה הטבעי של השן. משחות שיניים להלבנה ביתית מסייעות בעיקר לכאלו הסובלים מכתמי שיניים הנובעים כתוצאה משתיית סודה, קפה או עישון סיגריות. טיפול שכזה יראה תוצאות, בדרך כלל, כעבור שבועיים עד שישה שבועות, כשהשימוש בהן יתבצע פעמיים ביום לפחות.

ישנן משחות שיניים המיועדות להלבנה ומכילות קוברין כחול והן נחשבות לאפקטיביות יותר בהסרת השכבה הצהובה מהשיניים. יחד עם זאת, כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר, מומלץ לשלב את השיטה הזו עם שיטות נוספות.

כיצד נשיג תוצאות ארוכות טווח?

כדי להשיג תוצאות שיחזיקו מעמד לאורך זמן, הדבר החשוב ביותר שיש לעשות הוא להתמיד. רק בהברשות חוזרות ונשנות נוכל להשיג תוצאות משביעות רצון, אך רצוי לשלב את ההתמדה עם חומרים שבאמת יגרמו להלבנת השיניים ועם כימיקלים שיסירו את הכתמים. אלו החומרים שיהיו בדרך כלל במשחות שיניים יעילות יותר:

  • תחמוצת אלומיניום הידראולית
  • סידן פחמתי
  • מגנזיום פחמתי

כיצד נגיע לתוצאה הטובה ביותר?

ההמלצה הטובה ביותר היא להתייעץ עם רופא השיניים ולהבין אלו משחות מומלצות יותר ואילו פחות, מהם החומרים הפעילים שעשויים לגרום לגירויים כאלה ואחרים ומהן האלטרנטיבות שתוכלו לשקול במקרה שתרצו לשלב את הטיפול הביתי עם טיפול יעיל יותר.

למשל, ציפוי חרסינה לשיניים הוא טיפול שתוכלו לערוך אצל רופא השיניים ולקבל תוצאות יפיפיות בקלות שיסייעו לכם לא רק ליהנות ממראה שיניים בוהק ולבן, אלא גם ליישר את השיניים באופן מסוים, לצמצם רווחים וליהנות מחיוך הוליוודי מהסרטים. ציפוי חרסינה לשיניים הוא למעשה חתיכות דקות של חרסינה המודבקות אל חזית השן הגורמים לשיניים להיראות מבריקות ולבנות יותר וגם מונעים את הכתמתן כתוצאה מעישון או שתיית קפה, תה או סודה.

לא משנה באיזה טיפול תבחרו כדי להלבין את השיניים שלכם, חשוב שתעשו זאת רק לאחר התייעצות עם הרופא ורק לאחר שתוודאו היטב מהו חומר ההלבנה שקניתם, מה הוא מכיל ומהם הסיכונים שבו – אחרי הכל, השיניים שלנו הן הדבר הראשון שרואים בנו כשאנו פותחים את הפה – חבל שבנסיון לגרום להן להיראות טוב יותר נהרוס אותן.

hayde

 
שינוי גודל גופנים
ניגודיות