באיזה משחת שיניים צריך להשתמש? | השתלת שיניים ביום אחד - קפלאוי מדיקל

באיזה משחת שיניים צריך להשתמש?

אם תביטו במדף משחות השיניים בחנויות הפארם השונות, סביר להניח שתמצאו עצמכם מבולבלים אל מול הסוגים הרבים: האחת נגד עששת, האחת מיועדת להלבנת שיניים, משחה לחניכיים רגישות, ועוד, היד נטויה. אז איזו משחת שיניים היא מומלצת? מה מתאים לכם?

לא במקום רופא

משחות השיניים כבודן במקומן מונח, אך אין תחליף לטיפול שיניים. זהו תפקידו של רופא לקבוע מה מצב הפה של המטופל. אולם הן בהחלט בעלות תכונות אשר באמצעותן, ניתן למנוע בעיות עתידיות. בנוסף, לא כולם יודעים כיצד לצחצח נכון, ולכך יש השלכות על בריאות הפה. אין זה די להיעזר במשחות השיניים, לעיתים נדרש שיקום הפה.

בחירת משחות שיניים על פי הנתונים אישיים

ישנם כאלה שהתמזל מזלם, מצב השיניים שלהם הוא טוב, ואינם סובלים מבעיות כלשהן, לפחות לא בתכיפות. אולם גם ישנם צרכני משחות שיניים אשר עליהם לבדוק היטב איזו משחה מתאימה לצרכיהם.

סוגי משחות שיניים:

משחה למניעת בעיות חניכיים

לא מעט אנשים סובלים מבעיות חניכיים, כולל חניכיים מדממות, לרוב בעיות אלה נוצרות בשל זיהומים שונים, אי צחצוח שיניים כיאות, ולכן משחות שיניים אלה, יכולות לסייע לבעיה, אולי אף למנוע אותה, שכן קיימים בה חומרים שונים אשר כל תפקידם הוא להילחם בחיידקי הפה. אמנם, המשחה יכולה לסייע, אולם בכל מקרה בו אתם מבחינים בדימום חניכיים, יש באותה העת לפנות לרופא שיניים. משמע קודם כל לטפל בסימפטומים.

למרות יעילותה של המשחה, חשוב לצחצח את השיניים כמה פעמים ביום, ולפנות לשיננית כל חצי שנה.

רגישות בשיניים

כמובן, לא מעט אנשים סובלים מבעיית רגישות בשיניים. רגישות זו יכולה לנבוע מכמה סיבות: נסיגה של החניכיים, שורשים חשופים ועוד. מי שסובל מהבעיות הללו, רצוי לו לרכוש משחה מסוג זה, זאת מכיוון שבאמצעותה ניתן להפחית את רמת הרגישות, וכמו כן היא יכולה למנוע כאבים. במקרים בהם למשחה אין שום השפעה, יש לפנות לרופא שיניים.

רוצים שיניים לבנות ובוהקות?

רשתות הפארם מציעות היצע מרשים של משחות הלבנת שיניים ביתיות, כל מי שרוצה להלבין את שיניו ולזכות בחיוך זוהר ובוהק, רצוי שיעבור תהליך טיפולי במרפאת השיניים. משחות אלה אינן מבטיחות ניסים ונפלאות. אולם, הן מסייעות להסיר כתמים מהשיניים. כמו כן, ביכולתן למנוע את הופעתם. אם למשל יש לכם כתמים בולטים, עדיין צחצחו כרגיל, אין זה מומלץ לצחצח את השיניים תוך הפעלת כוח, עניין זה עלול לפגוע בהן, ולא רק זאת, אלא גם לגרום לנזקים.

סובלים מריח פה? יש פתרון!

ריח פה לא נעים, טומן בחובו מבוכה רבה, ואפילו בושה. ישנם אנשים אשר חוששים לדבר מקרוב עם אחרים, שמא יבחינו בריח הפה שלהם. גם לכך יש פתרון. משחה זו, יכולה לפתור את בעיית הביטחון העצמי, היא יעילה מאוד, ומעניקה מענה הולם. אולם, והיה ואתם סובלים מריח רע במשך שנים ארוכות ואין מושיע, חשוב לפנות לרופא לשם אבחנה.

hayde

 
שינוי גודל גופנים
ניגודיות