תגובות המטופלים לשיטת הטיפול החדשה | השתלת שיניים ביום אחד - קפלאוי מדיקל

תגובות המטופלים לשיטת הטיפול החדשה

חשוב לדעת כיצד מגיבים המטופלים לשיטה החדשה ומהו אחוז ההצלחה של אותה שיטה. הכול מובא כאן לפניכם.

מהו אחוז ההצלחה של השיטה החדשה ?
" השיטה מיושמת בהצלחה רבה זה כעשר שנים במספר מרכזים בעולם, ומזה כ-8 שנים מיושמת על ידי בהצלחה רבה. לאחרונה פורסם מאמר  ע"י  קבוצת רופאים מאיטליה בכתב העת המקצועי Clin Implant Dent Relat Res. הסוקר את כל המאמרים המקצועיים החשובים שפורסמו בתחום, ומסקנת החוקרים הינה כי שיטת טיפול זו נחשבת לשיטת טיפול בטוחה ובעלת צפי הצלחה מצוין השואף ל-100%.

במשך כ-8 שנים טופלו על ידי בשיטה זו מעל  600 מטופלים ובכל חודש נוספים מטופלים חדשים. לנו הניסיון הרב ביותר בארץ בשיטת טיפול זו מבחינת כמות המטופלים ומשך זמן המעקב.

ציור להמחשת השיטה - להשתלות שיניים

איך מגיבים המטופלים?
"הטיפול נמשך כ-3 שעות, שבמהלכן נעקרות כל השיניים החולות הנותרות בלסת, מוחדרים השתלים, (בד"כ 4 שתלים ללסת תחתונה ו-6 שתלים ללסת עליונה). נלקחות מידות להתקנת שיניים זמניות קבועות בסמוך לניתוח,  בד"כ אין תופעות-לוואי למעט נפיחות קלה, והמטופלים אינם יוצאים משגרת החיים. במרבית המקרים מדווחים המטופלים כי אינם זקוקים כלל למשככי כאבים, ולכן הם מלאי התפעלות ואסירי תודה. למרביתם מדובר בהגשמת חלום".

איך ייראה תחום השתלות השיניים בשנים הבאות ?
"ציפיות המטופלים הן לטיפול מהיר, אסתטי, פחות פולשני, ולהתקנת שיניים קבועות בסמוך לניתוח מעל השתלים. בד בבד עם פיתוח שתלים וחלקים המתאימים יותר לשיטה זו, והכשרת רופאים למיומנות הנדרשת לביצוע השיטה, יהפכו את רוב ניתוחי השתלות העצם המורכבים למיותרים.

כפי שכלל המקצועות הכירורגיים ברפואה הכללית אימצו וממשיכים לאמץ גישות כירורגיות לא פולשניות תוך שימוש בטכנולוגיות חדשות המתפתחות בקצב מואץ, וזאת על מנת להקטין סבוכים ותחלואה ולקצר את זמן החלמת המטופלים, גם ברפואת שיניים רווחת הגישה של רפואה עם מינימום פלישה (Minimally Invasive Dentistry),  ולכן העוסקים בתחום השתלות השיניים יאלצו לאמץ גישה זו, הנותנת מענה נאות במרבית המקרים"

• ד"ר יוסי קפלאוי הינו בוגר הפקולטה לרפואת שיניים באוניברסיטה העברית (1983), בעל ניסיון של מעל 24 שנה בתחום ההשתלות הדנטאליות ובשיקום מעל שתלים.

hayde

 
שינוי גודל גופנים
ניגודיות