מברשת רגילה VS מברשת אלקטרונית | השתלת שיניים ביום אחד - קפלאוי מדיקל

מברשת רגילה VS מברשת אלקטרונית

כל כך הרבה אפשרויות הנוגעות לשיניים שלנו קיימות בעולם – מברשות שיניים מסוג אחד, מברשות שיניים מסוג אחר, חוטים דנטליים, מי פה, משחות שיניים ממגוון רחב של סוגים, חומרים להלבנת שינייים ביתית ולא מעט גאדג'טים לצד השימוש הבסיסי הנדרש שגורמים לנו להוציא לא מעט כסף ועדיין – לא לדעת מה באמת עוזר.

אנחנו רוצים לשמור על הפה שלנו הכי בריא שאפשר ולהעניק לו את הטיפול הטוב ביותר על מנת שלא להגיע לטיפולי שיקום הפה, אך עדיין לא להתפתות לחידושים מיותרים שכל תכליתן היא לממן את החברות השונות. כיצד נדע מה באמת יעיל? ובאופן ספציפי יותר: האם מברשות שיניים חשמליות באמת גורמות לשיניים שלנו להיות נקיות יותר בהשוואה למברשת השיניים הרגילה? הנה כמה יתרונות וחסרונות לכל אחת מהן.

מברשת שיניים חשמלית

יתרונות

  1. כיף להשתמש בה, יש לה מראה אטרקטיבי ונוחות שימוש שאין דומה לה. וככל שהדבר נכון לגבינו, המבוגרים, הוא נכון שבעתיים לגבי הילדים – אין דבר שיכול לעורר אצלם התלהבות דומה לצחצוח שיניים!
  2. בצד הפרקטי והבריאותי, ניכר כי איכות מברשת השיניים החשמלית נמדדת גם בהיותה מנקה באופן יסודי יותר את השיניים ובפחות זמן.
  3. היא קלה יותר לאחיזה. עבור מי שמסתבך עם מברשת השיניים הידנית ולא יודע בדיוק מאיזה זווית לנקות וכיצד לאחוז בה לקבלת התוצאה המיטבית – מברשת השיניים החשמלית עושה את זה בשבילו.

חסרונות

  1. מברשת השיניים החשמלית בדרך כלל עולה יותר מאחותה הידנית, והיא דורשת תחזוק לעיתים קרובות.
  2. הגודל שלה, בדרך כלל, תופס שטח לא מבוטל (כולל תחנת הטעינה) ולכן לא נוח לקחת אותה לנסיעות או להשתמש בה בחללי מקלחת קטנים.
  3. עבור אנשים הסובלים מבעיות חניכיים – שימוש במברשת שיניים חשמלית עשוי להחריף את הבעיה, כיוון שקשה לשלוט במהירות הסיבובים ובלחץ המופעל על השיניים.

מברשת שיניים רגילה

יתרונות

  1. אתה מחליט כמה חזק וכמה מהר לצחצח ובכך יש לך שליטה גדולה יותר על התוצאה. היתרון הזה נכון בעיקר לאנשים הסובלים מבעיות חניכיים.
  2. המברשת קומפקטית וקלה לנשיאה ולכן קל יותר לקחת אותה לנסיעות ולארוז אותה בקלות.
  3. מעט מאוד יכול להשתבש – מאחר ומדובר במוצר ידני ולא חשמלי, אתה יודע בדיוק מה אתה מקבל ואין סיכוי ממשי לשבירה או להרס המברשת.

חסרונות

  1. מי שלא משקיע באמת בצחצוח השיניים – לא יראה תוצאות רצויות. כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר, יש לנקות ביסודיות את השיניים ולהקדיש לזה זמן – מה שרוב האנשים לא עושים.
  2. מי שסובל מכאבים בידיים או מדלקות פרקים, ימצא שקשה לו יותר להשתמש במברשת השיניים הידנית, כיוון שהיא מאלצת אותו לשפשף בחוזקה ובכך מכאיבה לו.
  3. היא פחות אטרקטיבית מבחינת המראה שלה – כל מי שחובב מראה הייטקיסטי או כמובן ילדים המעדיפים עיצוב אטרקטיבי, יעדיפו את המברשת החשמלית.

לא משנה במה אתם בוחרים להשתמש – הקפידו לעשות זאת לפחות פעמיים ביום וביסודיות. לבריאות!

 

 

hayde

 
שינוי גודל גופנים
ניגודיות