השלמת שיניים חסרות | השתלת שיניים ביום אחד - קפלאוי מדיקל

השלמת שיניים חסרות

בין אם תאבדו שן אחת או לחילופין את כל השיניים שלכם הרי שיכולות להיות לכך השלכות חמורות למדי, ויש לבצע טיפול מהיר להשלמת השיניים החסרות באופן מיידי.

משני טעמים: הפונקציונלי והאסתטי כאחד. מובן כי ברגע שתשיבו את המצב לקדמותו הרי שתשפרו לאין ערוך הן את מצבכם הבריאותי והן את הביטחון העצמי שלכם.

ישנם באופן טבעי כמה פתרונות שבאמצעותם ניתן להשלים את השיניים החסרות. אנו מציעים ומעניקים ללקוחותינו טיפולים המותאמים באופן אישי לכל אחד ואחת מהם, וזאת בהתחשב במצבו הרפואי של המטופל ובתקציב אותו יש בכוונתו להקצות לטובת הטיפול. ראוי לציין כי לעד נבקש למצוא את הפתרון אשר יאפשר למטופלנו להסיר כל דאגה מלבו לטווח ארוך.

בין יתר הטיפולים אותם אנו מציעים תוכלו למצוא השתלות שיניים תוך שימוש בכתרים וגשרים, התקנת גשרים קבועים, או שיניים תותבות הניתנות להסרה. שיטות ההשתלה גם הן מגוונות וביניהן שיטת Only ON 4-6, הנותנת מענה גם למקרים המורכבים ביותר.

אין כל ספק כי השלמת השיניים שאבדו תשפר את החיוך שלכם כמו גם את המבנה הכללי של הפה והפנים עשרות מונים. אנו נעשה ככל יכולתנו על מנת ליצור לכם את המראה הצעיר והנמרץ ביותר האפשרי, תוך שימוש קפדני ויסודי בכל הטכניקות המתקדמות והמוכחות העומדות לרשותנו.

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר עוד היום ולקבל פרטים נוספים אודות השלמת שיניים חסרות ומגוון הטיפולים כגון השתלות שיניים אונלי און פור שיכולים לשנות את חייכם ולשים קץ לבעיות השיניים שהפכו למטרד בלתי נסבל.

logos-implants

סוגי טיפולים

 
שינוי גודל גופנים
ניגודיות