השתלות שיניים ממוחשבות | השתלת שיניים ביום אחד - קפלאוי מדיקל

השתלות שיניים ממוחשבות

יותר מדויק, יותר מהיר, פחות כואב

במרפאת Kaplavi Medical עם הרופאים המנוסים והטכנולוגיות המתקדמות ביותר ידאגו לבצע לכם השתלות שיניים במינימום ניתוחים, בפחות תופעות לוואי, ובזמן החלמה קצר יותר. השתלת שיניים ממוחשבת מאפשרת לקצר משמעותית את משך הטיפול, ולעבור ביום אחד לפה מלא שיניים ולתפקוד מלא. השתלת שיניים ממוחשבת הינה גישה מהפכנית שהפכה את השתלת השיניים לחוויה נעימה הרבה יותר, ללא ניתוח מורכב

השתלות ממוחשבותבשנים האחרונות, התקנת שתלים דנטליים הפכה לפעולה שגרתית במרפאת שיניים, אך חשוב לזכור כי, מדובר בהליך כירורגי לכל דבר, המערב אזורים אנטומיים רגישים כמו כלי דם ועצבים. לצורך כך, נערכות בדיקות מקדימות וצילומי CT לתכנון הניתוח, אולם, עדיין קיים פער בין תכנון הניתוח לבין ביצועו בפועל. לאחרונה, בזכות טכנולוגיה חדשנית, נעשה צעד ענק בתחום וכך ניתן ליישם במדויק, במהלך הניתוח את התכנון שהוכן מראש.

השתלות שיניים הן הליך מורכב ומאתגר, אבל אפשר להקל עליו משמעותית באמצעות ביצוע השתלות שיניים ממוחשבות, מה שחוסך זמן, כאבים וחרדה. מדובר בשיטה חדשנית, המהווה פריצת דרך בתחום השיקום על גבי שתלים, שמתאימה לרוב המטופלים אך מצריכה רמת ידע ומיומנות גבוהה בכירורגיה ובשיקום שיניים.

הצלחתו של תהליך השתלות השיניים והשיקום, תלוי ביכולתו של הרופא למקם את השתלים במקום הנכון ביותר ובמיומנותו, שניהם תוצאות של הכשרה  וניסיון. כשיש ריבוי של שתלים ובעיות של חוסר עצם, השתלה בעזרת הדמיית מחשב יוצרת תנאים אופטימליים להצלחת התהליך, ומסייעת בקביעת מיקום השתלים ומספרם, והזווית שבה כל שתל צריך לעמוד.

השתלות שיניים ממוחשבות מתוכננות במחשב, כך שכאשר השתל מגיע לפיו של המטופל הוא מותאם לו בצורה מדויקת ומושתל במקום הנכון תוך דקות ספורות. הצלחת תהליך ההשתלה והשיקום תלויה ביכולתו של הרופא למקם את השתלים במקום הנכון ביותר ובמיומנותו.

 

כיצד מתבצעת השתלת שיניים ממוחשבת

הרופא ממקם את השתלים על צילום ה-CT במחשב בהדמיה מדויקת ואת התכנון שבוצע במחשב שולחים למעבדה שיוצרת סד כירורגי מיוחד, כלומר תבנית מותאמת אישית, בדיוק של עשיריות המילימטר, שבו יש פתחים מדויקים למיקום השתלים. הסד מותקן בפי המטופל במהלך ההשתלה וחוסך פתיחה רחבה של החניכיים מחד וכאב מיותר ותפרים מאידך. דרך הפתחים בתבנית מחדירים את השתלים למיקום המדויק שתוכנן עבורם. בסיום הניתוח מורידים את התבנית מפי המטופל ובכך מסתיימת ההשתלה.

כך, לוח הזמנים מתקצר באופן משמעותי. השתלת שתל בודד נמשכת כעשר דקות, השתלת לסת שלמה תארך כשעה אחת בלבד. האופן שבו השיטה מבטיחה מיקום מדויק של השתלים מגדיל את הסיכוי להצלחת הטיפול ומונע סיבוכים. מטופלים שעברו השתלות שיניים ממוחשבות דיווחו על הפחתה משמעותית בכאב לאחר הטיפול, נוחות גבוהה יותר ואסתטיקה טובה יותר. באמצעות השיטה ניתן לבצע שתלים בשתי הלסתות, תוך הימנעות מפגיעה בתעלת העצב בלסת התחתונה או בחלל הסינוס המקסילרי ובחללי האף בלסת העליונה.

 

מהן היתרונות של השתלות שיניים ממוחשבות

השימוש בשיטה חדשנית זו, המתבצעת במרפאתנו, מקל על הרופא המנתח וכך מאפשר לבצע את התקנת השתלים בצורה הבטוחה והבטיחותית ביותר.

תכנון מדוייק יותר מבטיח תוצאות טובות יותר.

בחלק מהמקרים תהליך החדרת השתלים יעשה ללא חתכים בחניכיים, ולכן פחות כאבים ותהליך ההחלמה מהיר יותר.

פחות טעויות אנוש.

 

מהן החסרונות

עלויות נוספות המתווספות לעלות הטיפול.

השיטה אינה מתאימה למטופלים עם פתיחת פה קטנה.

כדאי להשתמש בטכניקה של השתלת שיניים ממוחשבת בכדי להגדיל את סיכויי ההצלחה במקרים מורכבים, או כשיש חוסר ניכר של עצם הלסת, או כשמדובר בצורך למיקום מדויק בלסת עם סיכויי פגיעות גבוהה, בעצבים של הלסת.

 
שינוי גודל גופנים
ניגודיות